Turecki producent pomp przyspiesza cyfrową transformację
Czołowy turecki producent pomp MAS-DAF wybrał system IFS Applications™ jako narzędzie swojej cyfrowej transformacji.

Założona w 1977 roku firma MAS-DAF wytwarza pompy odśrodkowe do różnych zastosowań przemysłowych, w tym nawadniania, ogrzewania i chłodzenia, pompowni ścieków i bezpieczeństwa pożarowego. Jej produkty są eksportowane do około 65 krajów na całym świecie, a firma obsługuje rynek krajowy za pośrednictwem 200 dilerów i biur obsługi.
Istotnym elementem ogólnego projektu transformacji firmy MAS-DAF była wymiana istniejących systemów biznesowych, które nie zaspokajają już jej potrzeb. Firma potrzebowała centralnej platformy, która potrafiłaby objąć cały jej łańcuch wartości, od rozwoju produktu, planowania i produkcji, po logistykę i obsługę posprzedażową.
– Wybraliśmy system IFS Applications, ponieważ tylko on potrafił nam zaoferować identyfikowalność i kompleksowy wgląd w naszą działalność we wszystkich procesach i jednostkach operacyjnych
– mówi Denizhan Polatoğlu, członek zarządu MAS-DAF.
– Inne ważne względy to elastyczność, skalowalność i zapewnienie naszemu personelowi intuicyjnego interfejsu użytkownika. Dzięki naszemu nowemu partnerowi biznesowemu – firmie IFS – jesteśmy pewni, że posiadamy teraz narzędzia pozwalające przyspieszyć nasz rozwój międzynarodowy i czerpać korzyści z cyfrowej transformacji.
– dodaje Polatoğlu.
Göksel Sanbay, zastępca dyrektora generalnego IFS w Turcji, podkreśla: – Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z firmą MAS-DAF, która jest liderem w swojej dziedzinie i szanowaną marką w Turcji i za granicą. System IFS Applications jest doskonałym wyborem dla rozwijających się producentów, którzy chcą wejść na rynki zagraniczne, zachowując przy tym ścisłą kontrolę nad procesami, takimi jak logistyka i obsługa posprzedażowa. Z niecierpliwością oczekujemy długiej i wzajemnie korzystnej współpracy z firmą MAS-DAF.
Rozwiązanie IFS, które zostanie wdrożone w firmie MAS-DAF, obejmie wszystkie najważniejsze procesy biznesowe, w tym projektowanie, produkcję i planowanie, sprzedaż, zakupy i dystrybucję, zarządzanie jakością, zarządzanie dokumentacją, CRM, zarządzanie serwisem, remonty, kadry, płace i finanse.
Komentarze