Partner serwisu

Reklama

Kategoria: Magazyn

Kto czyta nasz magazyn?

„Pompy Pompownie” docierają do kadry inżynieryjno- technicznej odpowiedzialnej za zakup i użytkowanie pomp, napędów i armatury z zakładów wodno–kanalizacyjnych, chemicznych, energetycznych, spożywczych, przemysłowych oraz górniczych. Wśród czytelników są również producenci i dystrybutorzy pomp, napędów, armatury oraz firmy remontowe i diagnostyczne.

Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy kolportowane jest poprzez prenumeratę oraz imienną wysyłkę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.

Tematyka magazynu:

  • Technika pompowa w praktyce: wywiady z osobami związanymi z konstrukcją, eksploatacją, remontami pomp, napędów i armatury. Fotoreportaże z wybranych zakładów wykorzystujących pompy (oczyszczalnie ścieków, zakłady spożywcze, kopalnie odkrywkowe, zakłady chemiczne, energetyka)
  • Eksploatacja – remonty, utrzymanie ruchu, modernizacje pomp i napędów, gospodarka olejowa, serwis, monitoring, diagnostyka
  • Efektywność energetyczna – prezentacje modeli pomp, napędów o obniżonej energochłonności
  • Pompownie – układy pompowe, projektowanie, modernizacje, funkcje i dobór pomp, napędów, armatury, sterowania
  • Z życia branży: nowości rynkowe, najważniejsze wydarzenia ostatnich miesięcy dotyczące pomp, napędów i armatury.

Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Pompy Pompownie”


Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.

Co w praktyce oznacza współpraca z nami?

  • możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
  • precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
  • bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
  • pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
  • precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
  • możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług

Kontakt z działem handlowym

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ